Philips TV, geliştirdiği özel renk grafikleriyle renklerin insanlar üzerindeki etkilerini tanıtıyor.
Philips TV 2017 koleksiyonu, eşsiz bir renk odağıyla en görkemli Ambilight deneyimini sunuyor.
Renklerin insanlar üzerindeki etkisinin birçok farklı çalışmayla kanıtlaması üzerine bir renk grafiği hazırlayan Philips TV, 2017 koleksiyonunda Philips TV müşterilerini ürün seçimlerinde bu grafikle bilgilendirmeyi hedefliyor.
Renklerin insanlar üzerindeki etkisinin birçok farklı çalışmayla kanıtlaması üzerine bir renk grafiği hazırlayan Philips TV, 2017 koleksiyonunda Philips TV müşterilerini ürün seçimlerinde bu grafikle bilgilendirmeyi hedefliyor.
10 Milyon Farklı Renk
Philips TV Baş Tasarımcısı Rod White,renklerin insanlar üzerindeki etkisi hakkında “İnsan beyni 10 milyon rengi ayırt edebiliyor. Tüm renklerin beynimiz ve dolayısıyla ruh halimiz üzerinde farklı bir etkisi var. Örneğin kırmızı enerji seviyemizi yükseltirken,mor durgunlaştırır, sarı ise canlandırır.
Televizyon ekranlarında gördüğünüz tüm bu renkler Ambilight teknolojisiyle geliştirildi.Bununda izleyiciler üzerinde çok daha heyecanlı ve sürükleyici bir deneyim olacağına yürekten inanıyoruz” dedi.
RENKLERİN ETKİLERİ
Kırmızı, en yoğunrenktir. Enerji seviyesini artırır, heyecanı tetikler, duyguları harekete geçirir ve adrenalin pompalar! Mavi, kırmızının aksine kan basıncını düşürür. Kırmızı size yukarılara taşırken, mavi sakinleştirir. Doğaya, gökyüzüne ve okyanusa baktığınızda da mavinin huzurunu hissedersiniz.
Mavinin, zihni dinginleştirici ve berraklaştıran bir etkisi vardır. Yeşil, “gözdostu”dur. Yorgunluğu azaltır, rahatlatır. Zihinsel dengeyi sağlayan güven vericibirrenktir.
Yeşil, size rahat ve yenilenmiş bir ortam ferahlığı hissiverir. “Gelişim” ve “doğa”yla ilişkilendirildiği için başlangıçları da sembolize eder. Sarı, psikolojik olarak olarak en güçlürenktir.
Rahatlık, pozitiflik ve neşe artırıcı etkileri olduğu gibi; “sarılık” gibi bazı hastalıklara da olumsuz çağrışımları vardır. Gözün sarıya bakması zordur ve beynin kaygı kısmını tetikleyici özelliğe sahiptir.
Turuncu, sarı ve kırmızının duygusal çağrışımlarından oluşur. Yaşam enerjisini artırır, harekete geçirir. Coşkuyu ve yaratıcılığı da artırdığı bilinir. Lüks ve asalati de barındıran turuncu, canlılık ve dayanıklılığı simgeler.
Yeni Tasarım: Gösterişsiz Kalite 2017 serisi Philips TV koleksiyonu,yenilenmiş ve rafine bir Avrupai tasarımı gözler önüne seriyor.
Baş Tasarımcı Rod White yeni dizayndaki değişiklikleri‘’Özellikle son dönemde yaşanan ekonomik durgunluk, kuşkusuz tüketici alışkanlıklarına da yansıdı. Müşteriler artık daha temkinli ve seçici. Yalnızca evlerinde değil, hayatlarının hiçbir alanında karışıklık sevmiyorlar.
Onlara hitap eden ürünler ‘elegan, gösterişsiz, sofistik eve ustaca tasarlanmış ürünler” olmalı. Bizim görevimizde işte bu doğru tasarımları yaratmak”sözleriyle açıkladı. Üç taraflı Ambilight teknolojisiyle kusursuz bir ahenk oluşturan dar çerçeve içerisindeki incecik gövde, Philips’in kendine özgü gözleri okşayan tasarım anlayışının bir göstergesi.
Watch the Philips TV video here. Philips TV.Looks Better;
Yeni seri Philips TV ürünlerinde yepyeni bir konumlandırma: ‘Philips TV.Looks better.
Philips TV yeni seri ürünleri:
• Philips 6412 - 43”, 49”, 55” ve 65” ekran seçenekleriyle
•Philips 7002 – 49” ve 55” ekran seçenekleriyle
•Philips 7502 - 49”, 55” ve 65” ekran seçenekleriyle
•Philips 9002 OLED - 55” ekran seçeneğiyle Philips TV 2017 koleksiyonun tüm ürünleri önümüzdeki 4 ay içerisinde mağazalarda olacak.
Televizyon ekranlarında gördüğünüz tüm bu renkler Ambilight teknolojisiyle geliştirildi.Bununda izleyiciler üzerinde çok daha heyecanlı ve sürükleyici bir deneyim olacağına yürekten inanıyoruz” dedi.
RENKLERİN ETKİLERİ
Kırmızı, en yoğunrenktir. Enerji seviyesini artırır, heyecanı tetikler, duyguları harekete geçirir ve adrenalin pompalar! Mavi, kırmızının aksine kan basıncını düşürür. Kırmızı size yukarılara taşırken, mavi sakinleştirir. Doğaya, gökyüzüne ve okyanusa baktığınızda da mavinin huzurunu hissedersiniz.
Mavinin, zihni dinginleştirici ve berraklaştıran bir etkisi vardır. Yeşil, “gözdostu”dur. Yorgunluğu azaltır, rahatlatır. Zihinsel dengeyi sağlayan güven vericibirrenktir.
Yeşil, size rahat ve yenilenmiş bir ortam ferahlığı hissiverir. “Gelişim” ve “doğa”yla ilişkilendirildiği için başlangıçları da sembolize eder. Sarı, psikolojik olarak olarak en güçlürenktir.
Rahatlık, pozitiflik ve neşe artırıcı etkileri olduğu gibi; “sarılık” gibi bazı hastalıklara da olumsuz çağrışımları vardır. Gözün sarıya bakması zordur ve beynin kaygı kısmını tetikleyici özelliğe sahiptir.
Turuncu, sarı ve kırmızının duygusal çağrışımlarından oluşur. Yaşam enerjisini artırır, harekete geçirir. Coşkuyu ve yaratıcılığı da artırdığı bilinir. Lüks ve asalati de barındıran turuncu, canlılık ve dayanıklılığı simgeler.
Yeni Tasarım: Gösterişsiz Kalite 2017 serisi Philips TV koleksiyonu,yenilenmiş ve rafine bir Avrupai tasarımı gözler önüne seriyor.
Baş Tasarımcı Rod White yeni dizayndaki değişiklikleri‘’Özellikle son dönemde yaşanan ekonomik durgunluk, kuşkusuz tüketici alışkanlıklarına da yansıdı. Müşteriler artık daha temkinli ve seçici. Yalnızca evlerinde değil, hayatlarının hiçbir alanında karışıklık sevmiyorlar.
Onlara hitap eden ürünler ‘elegan, gösterişsiz, sofistik eve ustaca tasarlanmış ürünler” olmalı. Bizim görevimizde işte bu doğru tasarımları yaratmak”sözleriyle açıkladı. Üç taraflı Ambilight teknolojisiyle kusursuz bir ahenk oluşturan dar çerçeve içerisindeki incecik gövde, Philips’in kendine özgü gözleri okşayan tasarım anlayışının bir göstergesi.
Watch the Philips TV video here. Philips TV.Looks Better;
Yeni seri Philips TV ürünlerinde yepyeni bir konumlandırma: ‘Philips TV.Looks better.
Philips TV yeni seri ürünleri:
• Philips 6412 - 43”, 49”, 55” ve 65” ekran seçenekleriyle
•Philips 7002 – 49” ve 55” ekran seçenekleriyle
•Philips 7502 - 49”, 55” ve 65” ekran seçenekleriyle
•Philips 9002 OLED - 55” ekran seçeneğiyle Philips TV 2017 koleksiyonun tüm ürünleri önümüzdeki 4 ay içerisinde mağazalarda olacak.