Defne Telekomünikasyon tarafından geliştirilen Sanal Santral (Virtual PBX) Platformu, fiziksel bir santral yatırımı gerektirmeden firmaların farklı lokasyonlardaki ofislerini, çalışanlarını, müşterilerini sanal ortamda birleştiriyor.
Defne Telekomünikasyon’un Sanal Santral (Virtual PBX) Platformu ile mobil telekom operatörleri KOBİ’lere geleneksel PBX yatırımı yapmadan da kurumsal bir imaj yaratma imkanı sunabiliyor.
Mobil operatörler güvenli Sanal Santral Platformu üzerinden yüzlerce KOBİ’ye aynı zamanda hizmet verebiliyor. Sanal Santral hizmetini mobil operatörden ister aylık, ister yıllık kullanacağı kadar paketler halinde alabilen işletmeler, farklı lokasyonlardaki ofislerini, çalışanlarını, müşterilerini sanal ortamda birleştirebiliyor.
KOBİ’ler için operasyonel maliyetleri de düşüren sistem, arayanı akıllı IVR menüsü ile yönlendirerek istenilen departmana veya çalışana, ofis dışında olsa bile ulaşılmasını ya da mesaj bırakılmasını ve bırakılan mesajların sonradan dinlenmesini sağlıyor.
Sanal Santral’ın önemli özellikleri arasında IVR menüsü üzerinden sesli çağrı yönlendirme, arayanın mesajını kaydetme ve iletme, bırakılan mesajları dinletme, kullanıcı adı ve şifresiyle tüm arama detaylarını anlık olarak sistem üzerinden takip etme de bulunuyor.
Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, “Özellikle personel sayısı 10’dan az olan işletmelerde geleneksel PBX yatırımının maliyeti işletme ölçeğine göre hayli yüksek oluyor. Sanal Santral’in en büyük avantajlarından biri, fiziksel bir santral yatırımı gerektirmemesi ve operasyonel maliyeti düşürmesi.
Sanal Santral Platformu, KOBİ’lerin çalışma alanını bir ofisle sınırlandırmadan dahili numaraları farklı binalarda, şehirlerde, hatta ülkelerde olsa bile aynı sistem üzerinden birleştirip etkin iletişim ortamı sunuyor.“ dedi.